Canyon logo

Spoločnosť Canyon zhrnula ročné výsledky predaja a odhalila plány na predstavenie produktov inteligentnej domácnosti

Kyjev, september 2016 Centrálny tím spoločnosti Canyon sa zúčastnil dvoch výročných stretnutí zástupcov marketingu a predaja. Prvé stretnutie sa konalo 5. a 6. septembra, a zúčastnili sa ho zástupcovia z krajín východnej Európy (Rumunsko, Bulharsko, Srbsko, Chorvátsko, Česká republika, Slovensko) a Spojeného kráľovstva. Druhé stretnutie sa konalo 15. a 16. septembra a zúčastnili sa ho krajiny Spoločenstva nezávislých štátov.Účastníci diskutovali o úspechoch značky Canyon v rokoch 2015 – 2016, hodnotili nové produkty a schválili stratégiu pre ďalší rok.Medzi hlavné úspechy značky Canyon vo všetkých spomínaných krajinách patrí: úspešný predaj počítačových myší (vyše 1 milión predaných kusov za obdobie jedného roka) a klávesníc (za 8 mesiacov bol predaný väčší počet kusov než celkovo za obdobie rokov 2013 a 2014), ako aj dosiahnutie 15 % podielu na trhu nabíjacích staníc v Ruskej federácii. Ďalším úspechom značky je odvážne predstavenie nového produktového radu alkalických batérií Canyon NRG. Súčasťou stratégie spoločnosti Canyon pre nadchádzajúci rok je zvýšenie predaja v kategóriách slúchadiel a headsetov, PC príslušenstva (myší) a nabíjacích staníc. Tím spoločnosti Canyon sa takisto zameria na rozvoj LED svietidiel pod značkou Canyon LED vzhľadom na výrazný rast tohto segmentu v každej krajine.Hlavnou novinkou pre najbližšie obdobie však bude predstavenie novej doplnkovej značky Canyon Smart, ktorá bude pokrývať celé portfólio produktov a riešení pre inteligentnú domácnosť. Podrobnosti budú nasledovať neskôr.Účastníci podujatia sa tiež zúčastnili školenia v oblasti predaja a prezentácie produktov, diskutovali o súčasných digitálnych trendoch a spôsoboch ich implementácie v rámci marketingovej stratégie spoločnosti Canyon.V reakcii na nové výzvy, ktoré prináša trh, pokračuje tím zo spoločnosti Canyon v rozvoji značky prostredníctvom ponuky vysokokvalitných produktov za prijateľné ceny.[caption id="attachment_15397" width="2389"]Maksym Nabok Canyon Maxim Nabok, riaditeľ pre rozvoj obchodu zo spoločnosti Canyon, vykonáva školenia manažérov predaja produktových radov.[/caption]